16 september 2014

svaren på frågorna !

  1. favorit outfit ?                                                                              ojj de finns nog många, så jag vet inte ^^
  2. Vad ska du göra  idag ?                                                               jag har  prav denna veka så jag ska vara vi Neste, från kl 2.00 till 20..  :)  
  3. oskuld                                                                                           ja 
  4. Kan du lägga upp en bild där du är helt osminkad och vanligt naturligt hår ?                                                                  jaa det kan jag :)  men hinner inte idag 
  5. snyggast i 8:an ?                                                                          ojjj vet inte ...
  6. hej !har du mens ?                                                                       hejsan, nå inte nu 
  7. kan du lägg många bilder av dig själv? otrolig bra blogg har du oså är du jättefin!                                                            joo det kan jag no  :) ojj tack, kul att höra det!! taack så mycket !  
Här var alla frågor jag fick, Taack för att ni frågade nåt av mej! det var jäte kul :) har har du bilder na..  :) 










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar